Jak poprawić refleks w koszykówce

Siła

Trening siłowy jest niezbędny do budowy szybkokurczliwych włókien mięśniowych w nogach, plecach i górnej części ciała, które są odpowiedzialne za szybkość i zwinność. Aby uzyskać siłę potrzebną do zwiększenia prędkości, wykonaj ćwiczenia nóg, takie jak przysiady, podbrzusze, przedłużenia nóg i loki na nogi. Prasy stołowe, przedłużenia bicepsa i rozszerzenia triceps są świetne do budowania siły górnej części ciała. Chociaż każde z tych ćwiczeń jest korzystne, ważne jest, aby pamiętać, że włókno mięśniowe buduje się przez powtarzanie i podnoszenie ciężaru.

Wybuchowość

Wybuchowośćto termin używany w koszykówce do opisywania szybkiego przyśpieszania. W przeciętnej grze sprintujesz aż 105 razy i zmieniasz kierunki co dwie sekundy. Ponieważ koszykówka wymaga tak szybkich ruchów, przyspieszenie jest jedną z najważniejszych części budowania prędkości w koszykówce. Ćwiczenia rdzenia, takie jak skoki przykucnięte, przysiady, deski i rzuty, pomagają rozwinąć tę eksplozywność. Program University of Utah Sports N ‚Science wskazuje, że w przeciwieństwie do treningu siłowego, w którym powtórzenia budują mięśnie, podstawowe ćwiczenia polegają bardziej na czasie trwania, ponieważ twoje ciało jest genetycznie predysponowane do utrzymywania rodzaju włókien mięśniowych już znalezionych w tych częściach ciała.

Siła, wybuchowość i zwinność sprawią, że będziesz szybszym, lepszym graczem w koszykówkę, więc na tych atrybutach powinieneś się skupić.